מרכז הטיפ – טיפים למחלות וסימפטומיי "בזק"

טיפים לחיזוק המערכת החיסונית -לחורף.

טיפים לחורף בריא

  1. תפריט עם בתבלינים מחממים : כורכום, שום, כמון ופלפל שחור
  2. לאכול  מזונות כתומים : גזר, בטטה, דלעת ודלורית.
  3. ארוחת בוקר מומלצת לחורף היא דייסת שיבולת שועל
  4. לעסות את כפות הרגליים שמן שומשום – כמו כן עיסוי הקרקפת בערב מחזק את הגוף .
  5. להוריד את צריכת מוצרי החלב  והמזונות מטוגנים ומעובדים  שמחלישים את המערכת החיסונית.
  6. להימנע ממאכלים מרים וחריפים בתקופת החורף , עדיף מאכלים מתוקים, חמוצים ומלוחים .
  7. לשתות תה עם צמחים ושורשים מחממים : זנגביל (ג'ינג'ר) עם דבש, קינמון וציפורן .
  8. לישון , לישון ולישון  בשינה ופחות כושר – כמו כן מומלץ להגדיל תדירות קיום יחסי המין בחורף { זה בטוח יעיר משהו !!! }. הדבר מחזק את פעילות מערכת החיסון .
  9. לעבוד עם שמן קוקוס – כי הוא בעל תכונות אנטי ויראליות ו מחסל וירוסי שפעת, הצטננות ...
  10. ללבוש בגדים בצבעים מחממים : אדום או כתום – משדרים לגוף אנרגיה מחזקת.
  11. מומלץ לחבוש כובע כיוון ש- 60% מחום הגוף אובד דרך הראש
    שמן קוקוס - לריפוי ומניעת מגוון רחב של מחלות.

תרגילים ומזונות אלו מזינים את הגוף ומשפרים את החיסון.

                                                                                   

                                                                                      שלכם באהבה
                                                                                         שלמה גילברג – מטפל רב תחומי