שומן בטני: 3 טעויות אופייניות שגורמות לכם להשמין דווקא באזור הבטן (ומה לעשות במקום)

בס"ד

picblog3mistk

בעבר הרחוק, מראה מלא היה עדות למעמד גבוה. היום, בעידן הסוכרת ומחלות הלב, האידאל מאופיין דווקא במראה רזה, שרירי ומעודן, אבל למרות שזה המראה האידאלי שמשתקף מהתקשורת ומהתרבות העכשווית, רוב האנשים סובלים ממחסור בפנאי, לא מקדישים תשומת לב לבריאות או לתזונה נכונה ונכנעים בקלות רבה לפיתויים משמינים ומסוכנים. נשמע מוכר? האם גם אתם רצים כל היום אחרי החיים וההצלחה, ומשלמים מחיר יקר בבריאות, בתשישות ובחגורת שומן שהולכת ומתעבה מסביב למותניים? על 3 טעויות אופייניות שגורמות לכם להשמין דווקא באזור הבטן (ומה לעשות במקום) – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

כמו שראינו אנשים רבים נמצאים בין המצב המצוי לרצוי. רוצים, אך לא יכולים. עסוקים מבוקר עד ערב במירוץ החיים ובמטלות היום ועושים את 3 הטעויות הללו שעלולות לעלות להם במחיר בריאותי יקר.

עוד מעט נראה איזו טעות פשוטה עלולה לגרום לכם לא רק שלא להיפטר מהשומן הבטני אלה אף לאגור אותו. אבל תחילה הטעות הראשונה :

טעות מספר 1 : לא שותים מספיק מים .

הטעות הראשונה, שהרבה מאוד אנשים עסוקים עושים היא.. שהם לא שותים מספיק מים. וזו אחת הטעויות הקריטיות, מפני שלא משנה מה תעשו, חוסר שתייה מספקת של נוזל החיים – מים!!! מעכב תהליכים של פינוי ופרוק פסולת מהגוף ומגביר את מנגנון הרעב. חוסר במים בגופנו, ישאיר אתכם שמנים ועייפים. וזו רק נורת אזהרה ראשונה…

אז מה צריך לעשות ?

הפתרון הוא פשוט מאוד, שתו מים. גוף האדם בנוי מ 60% מים, כל שעליכם לעשות בכדי לזרז ולהוריד את השומן הבטני הוא לשתות 10-12 כוסות מים, קשה לכם להתמיד? הנה  שני צעדים לפתרון :

  • בימינו בעידן האפליקציות ניתן להוריד אפליקציית מים והפלאפון שלכם יעבוד בשבילכם ויזכיר לכם לשתות כל שעה .
  • שימו בקבוק של 2 ליטר על השולחן ותתחייבו לסיימו בזמן העבודה .

המלצתי בנושא היא גם להקפיד לשתות לאט (כוס מים כל שעה במינימום זמן של דקה ולא פחות ) ,בכך תוכלו להתגבר על מכשול המים שלכם .

וזה עוד כלום לעומת הטעות השנייה …

טעות מספר 2 : חוטאים בחוסר מודעות .

הטעות השנייה שרוב האנשים עושים הנה חוסר מודעות שהיא אם כל החטאים ולמרות זאת רוב רובם חיים בחוסר מודעות עצמית " כשאתה לא יודע לאן ללכת, זה לא חשוב לאן תגיע " ואז אתם נותנים למטלות וטרדות היום לנהל אתכם. והתוצאה? שכחה – שכחה לאכול נכון, להתעמל, לשתות. ולאחריו ייאוש – ייאוש ממצבכם הבריאותי, האסתטי, המוראלי. טעות גדולה זו עלול לגבות מכם מחיר בריאותי גבוה .

אז מה צריך לעשות ?

הפתרון לכך הינו פשוט גם אם אתם ממש אבל ממש עסוקים, אל תוותרו לעצמכם ואל תאמרו נואש, חדדו את המטרה הסופית שלכם, תדאגו להדהד אותה בראשכם תמיד על ידי מס' פעולות פשוטות שיהפכו אתכם לחדורי מטרה, הינה 3 פעולות לפתרון :

  • שימו לכם תמונת "יעד " כך תדעו לאן אתם רוצים להגיע או לאיזו שמלה תרצי להיכנס.
  • ספרו לחברים על התהליך המדהים שהחלטתם לעשות לשינוי הגזרה והבריאות .
  • תרשמו מה מחליש אתכם בתהליך וכך תוכלו לכתוב אך להתגבר על אותם רגעי חולשה – כמו כן מומלץ לקרוא את הפתרונות שנתתם לעצמכם מס' פעמים בקול בכדי לחדד את המודעות .

שום מאמר בנושא הורדת שומן, חיטוב או דיאטה לא יכול להיות שלם ללא הבנת טעות השלישית, שהיא החמורה מכולן .

טעות מספר 3 : חוסר פעילות גופנית…נכונה.

הטעות השלישית שהרבה מאוד אנשים עושים, זה שלמרות שהם נורא עסוקים, הם נרשמים לחדר כושר או עושים הליכה על הליכון, אבל אין כל טעם להשתדלות הזו ללא הבנה פשוטה איך הגוף עובד, איזה חלבונים וכמה לאכול לאחר הפעילות או איזו פעילות בכלל תתאים לכם אישית. וזו טעות גדולה שיכולה לגרום להשמנה נוספת, לשברי מאמץ, לעייפות כרונית, לכאבי שרירים ובעיות לבביות ועוד..  מה שיוריד את יכולת ההתמדה שלכם… וזו לא כוונת המשורר .

אז מה צריך לעשות ?

הפתרון הוא נורא פשוט, דווקא בגלל שאתם עסוקים, אתם צריכים להבין את הגוף שלכם ולתת לו את הפעילות המתאימה והאפקטיבית .

פעילות גופנית ממוקדת, תקצר לכם את זמן . וההתמדה תמקד את אזור הפעולה למטרה המיועדת לדוגמה :

  • בפעילות גופנית נכונה ומותאמת אישית ניתן להגיע לאותם פעילויות שיורידו שומן באזור הרצוי וגם לא ישעממו אתכם .
  • פעילות קצרת תווך של 15-20 דק' תיתן את אותו האפקט של אימון ארוך ואפילו עם תוצאות טובות יותר .
  • מעקב צמוד ע"י חברה לפעילות , מלווה אישי צמוד יכול להבטיח גם הנאה וגם שלא תעשו נזק לעצמכם .

בסופו של עניין

יותר ויותר מחקרים מוכיחים את הקשר הישיר בין המשקל , הבטן ושומן הבטני ליותר מסתם בעיה אסתטיות או חוסר שביעות רצון מעצמכם, אלה גם לבעיות בריאות אקוטיות וכרוניות מסכנות חיים כמו עייפות כרונית, לחץ דם גבוהה ואף סוכרת .

כמו שיכולנו להבין מהמאמר, יש חשיבות רבה לשתיית מים מספקת, לשינוי הרגלי חשיבה וקביעת יעדים ,פעילות גופנית נכונה ומכוונת כדי להתקדם לכיוון המיוחל ולהשיג את התוצאות הרצויות אין ספק שיישום טיפים אלו יובילו להחזרת השליטה על חייכם ויעזרו לכם ולהרגיש יותר טוב עם עצמכם .

ומה אתכם ?

עד עכשיו מניתי 3 טעויות שאנשים עסוקים עם שומן בטני " טאיירים " שרוצים להיות בריאים עושים ולא מצליחים. כעת הבמה שלכם, הייתי שמח לשמוע מניסיונכם? מה אתם ניסיתם ? למה לדעתכם לא הצלחתם? איזה עצה, טיפ הייתם מוסיפים ל 3 הטעויות שכתובים במאמר ? אשמח לשמוע את תגובתכם בתגובות, למטה, בכדי שנוכל לצמוח יחדיו .

הצעד הבא שלכם לחיים איכותיים ובריאות יותר 

אהבתם? שתפו את המאמר עם חבריכם. רוצים לקבל ממני עוד מידע חשוב לבריאותכם וטיפים מועילים לשיפור המצב הבריאותי? במיוחד בשבילך כתבתי את המדריך 5 סודות לבטן שטוחה וגוף חטוב , בו תוכלו ללמוד על סוגי המאכלים שישרפו לך את השומן, תבלינים מיוחדים, ממה רצוי להימנע בתהליך, איך לאזן את הלחץ דם הגבוהה ולהיפרד מהסוכרת. מדריך שיעזור לך להשקיע בעצמך וביכולותיך – באהבה ממני ולגמרי בחינם. הקליקו עכשיו על הקישור – והמדריך המועיל שלי כבר בדרכו אליך, למייל.

 

 

Print Friendly

אודות שלמה גילברג

שלמה גילברג – מטפל רב תחומי ברפואה משלימה
מטפל באנשים שמעוניינים להיפטר מבעיות בריאותיות דרך שיטות של רפואה משלימה.
הרפואה המשלימה מציעה מגוון רחב של טיפולים ושיטות, המאפשרות להיפטר מכאבים ולזכות מחדש באיכות חיים ושמחה.
הטיפול שלי משלב ידע וכלים מקצועיים רבים, המאפשרים להעניק טיפול האידאלי לכל פונה.

השארת תגובה